bra koll!

Börjar tappa greppet på att skriva lite känner ja, men ska skärpa till mig hahahah. Igår hade vi film kväll hos mig, de va ja, johanna, tim, madde och elina o de va minsann kul! Iof kan det inte bli tråkigt med dom! Vi kollaede på twilight och sen eva och adam fyra födelsedagar o ett fjasko! på eva och adam hade vi kunnat stänga av ljudet för madde och johanna kunde fan alla repliker! hahahha. Bra kväll iaf!
Idag åkte ja till stan med karin en sväng oxå o kika runt lite, alltid mysigt att vara med henne:)
Och i fredags hittade ja även min nyårsklänning, eller rättare sagt sophie hittade den. Den e sjukt fin o ja e super glad :D Ja e så taggad för nyår nu asså! ska få fira det med den bästa så de kan bara inte gå fel:D

Jobba imon så de blir att hoppa i säng tidigt idag
Men de va allt för mig den här gången....

Hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0