?

Idag var det historia prov som stod på schemat. Det gick la som förväntat, inte så bra! När ja kom hem somnade jag och sov i 3 timmar, så där kan man snacka om trött. Börjar bli en aning för mkt nu kanske!
Senare bar det av till träning, där vi va ute o sprang en liten runda o sen hade snack med fika efteråt. Nu ska jag snart börja plugga på min spanska.

Vill bara kunna radera dig ut ur mitt register! ta tillbaka allt som hänt! vill så mycket hellre vara tom än att ha dom här känslorna som jag har nu! Förstår verkligen inte va jag tänkte, du e bland dom största misstagerna som ja gjort i mitt liv o vill verkligen ta tillbaka allt! Och det värsta av allt är att du inte ens fattar att du har gjort såhär mot mig och det känns ännu värre.
trotts allt detta säger mitt huvud en sak och mitt hjärta en helt annan sak. Tänk om du bara kunde låtit mig vara från första början va livet hade blivit så mkt lättare!
Men nu e du snart borta, ja känner det på mig! Jag ska bli mitt vanliga jag igen, den glada karin som inte kunde sluta lee, den bruden ska ja bli igen och det har ja bestämmt mig för..

puss och kram cp-barn

Kommentarer
Postat av: Anonym

kladdkakan var mums :D

2008-12-15 @ 22:28:00
URL: http://cissii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0