Plugg!

Började dagen med spanska 8:25, ja e sjukt stolt över mig själv att ja lyckades komma upp ur min säng! spanska som sagt e inget favoritämne så satt mest och halv sov, resten av dagen har varit väldigt lugn så när skolan var slut va det bara att traska hem och plugga. gjorde det allra sista på mitt englska arbete och sen plugga på idrottsprov som ja har imon.
Sen bar det ner till AleG där det va junis match på g. Denna speciella dag fick ja visa mina talanger som utespelare där ja till och med fick ett poäng genom en assist till frasselito som klippte en den i nätet! Så ja har mina talanger där med hahah. Stadslagsmatch imon med börjar bli lite nervös känner jag!

 Men nu ska ja fortsätta med det som är det ända jag gör nu förtiden känns det som, jo PLUGGA! som sagt så e det idrottsprov o lilla karin kan nada! inte lika bra kanske så nu ska ja plugga pluggaplugga


Puss och kram damp-barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0