Tänker!

Jag förstår inte riktigt vad som hände i morse?!..elina lyckades övertala mig att åka till skolan klockan 8 för att kolla på lucia och käka frukost när ja egentligen började 9:50! va hände där liksom?:S men de va rätt mysigt
Hade omprov i historia idag oxå och det gick inte så bra :/ annars vart en lugn dag!
Bio med älsklingarna ikväll <3

TACK för att du förstörde min dag!! Önskar så av hela mitt hjärata att ja skulle kunna ta tillbaka den tiden!Detta e inte helt okej asså! Finns så mkt frågor men inga svar....vill bara förstå allt!
menmen sånt e livet föt vissa antar ja....

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Angelica

du skulle ju skriva om mig :(

2008-12-12 @ 16:34:25
URL: http://www.aanjee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0