Där ser man!

Hejsanhoppsan igen! känner att ja börjar bli lite småkass på detta asså efter att tävlingentog slut, de går dagar utan inlägg:P men ska skärpa mig;)
Som ni kanske vet har ja jobbat en del nu under lovet, Igår gjorde ja min sista dag, o de va riktigt skönt! Men tro det eller ej så kommer ja sakna det asså! inte sjävla jobbet kanske att rulla snus, men alla som jobbar där! sikka sköna lirare dom e asså! En viktig grej ja fick lära mig under tiden ja jobba av robban ( eller 520 plutten som vi kallar han) att han e snygg felfri OCH chef hahahahhahahahah, de låter inte så roligt kanske men de e det HAHAHAHHAHA! Han e sjukt bäst asså! Så ja längtar faktist lite till nästa lov så ja kan komma in o jobba igen!:P men det finns en sak som ja verkligen inte ko mmer sakna och det är dom tidiga morgorna! Det kan jag vara helt klart utan! Menmen det har varit värt dessa dagar iaf för ja har haft roligt! Och plutten, ja har nödnummret;) ahhahah

Nu till något helt annat..Idag va ja och kolla på 94:a när dom spela final i gotiha, tyvärr gick de inte lika bra, men en andra platts e fan inte kasst asså! efter de var det även en sväng till ikea som gällde med mammi och pappi.

Just nu ligger jag och laddar för ett träningspass imorgon bitti. Jag och pappa ska åka ner till brottarlokalen o köra rejält! måste fan komma iform igen, för ja ska uppnå alla mina mål i innebandyn. Och pappa lär köra skoiten ur mig så ja ska vara glad om ja ens kan gå i morgon:P haha
Efter de kanske ja ska hem till sophie o spela GH och karin e SJUUUUUKT taggad för de! moahahhahahah

Men nu ko m janblund och knacka på mina ögonlock!

Ha det gött HAAAAj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0