£

Kom ganska nyligen från stadslagsträningen Det gick inte alls så bra idag. Det e sånt jävla tjöt om att ja spelar i ett division 2 lag hela tiden! Fan låt mig spela där o sluta tjöta om det!!!!!!!! Ja har börjat fundera mkt på allt med innebandyn, tänk så kommer ja aldrig få chansen att spela i en högre division än 2. Jag kanske inte e bättre än så. Mina drömmar och mål kanske e för höga och för långt borta. Jag vet inte längre!

Just nu känns ingenting kul eller motiverande längre typ. Helst av allt vill jag bara ligga hemma o dega, och sån är inte jag egentligen! Ja brukar ju hata att sitta hemma och ville bara komma bort hela tiden, men de har ändrats visst! Nä men ja ska försöka börja se saker mer på den ljusa sidan och vara mer possetiv...

Nä ska kanske börja läsa min svenska bok nu, har läst 3 sidor och ska lämna in en skriftlig redovisning på det nästa vecka, och ja kan inte påstå att ja e snabb på att läsa heller så bra jobbat kan ja  bara säga!!!

Nä de händer då inte mkt i mitt liv!

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0