ONT!

Nu va jag här igen! Pappa väckte mig runt halv 10 idag, då var det bara att gå ner o försöka stoppa lite mat i magen o sen byta om. vi åkte ner till brottarlokalen runt 12. Ja började med att spring 2.5 km på löpbandet, sen gick vi in i gymmet o gjorde sittups med vikter o sådana saker, sen blev det lite målvaktsträning o sen avslutades det med fys. Vi höll på två timmar och dt känns i min kropp kan jag lova. Har typ ont överallt känns det som... Men ja älskar verkligen min pappa som ställer upp och tar sin tid för tt hjälpa mig, han e med på varje stadslagsträning och sen e han ju min tränare och e med på alla matcher och träningar o han finns alltid där o stöttar mig! Det finns inga som mina föräldrar som ställer upp så mkt för mig och jag älskar dom verkligen för det!

Imorgon är det skola och jag villvillvillvill verkligen inte gå tillbaka!! Jag har aldrig kännt sånn här ångest för att börja skolan! men ja tycker de e så fruktansvärt tråkigt just nu o alla lärare e helt efterblivna och tror inte att vi har några liv. Så Nu när allt börjar kommer ja inte ha något liv , kommer bara hinna med skola äta sova plugga och träna. Jo men det e ju ett kul liv ja men verkligen JAAAAAAAAAAAAAAaaaa. Allt med skolan e fan åt helvette! Bajs på det!

Aja de va allt för mig

HADE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0