Vill tillbaka!!

Jag vill tillbaka till när man va liten! Man hade inga krav och kunde bara vara ett barn! Man tyckte nästan att allt va kul, Till och med läxor! Va hände där liksom.. Jag spelade bara innabandy för att jag tyckte det va så fruktansvärt roligt och man såg fram emot varje träning som skulle vara! Ja vill tillbaka till detta!! Släppa alla krav ja har, att ja måste vara på topp till varje träning och match! Men de e ingen som kanske har funderat på att man inte kan vara på topp till VARJE träning om man tränar nästan alla dar i veckan och massa matcher! Ingen som har tänkt på att det kanske blir en aning tråkigt tillslut! Ingen som har tänkt på att ja har skola och ett liv utanför innabandyn! ja älskar verkligen sporten det gör ja, men måste även få leva mitt liv o göra alla grejer ja vill! ja behöver liksom inte va med på ALLA matcher på en helg utan ja kan få hoppa någon iaf! Men du vill fan inte förstå detta! Jag älskar dig för att du stöttar mig till 110 % men ibland måste saker och ting vara på mina vilkor o ja hoppas att du kan fatta detta en vacker dag! Men just nu haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatar ja det!
Jag vill bara få tillbaka suget efter unnabandy som de va när man va liten och spela för att det är kul, för de är då man e som bäst!! Men du ska veta att ja älskar dig ändå!

Idag va det inte en bra dag för mig i skolan! va trött sliten och fruktansvärd huvudverk, men ja klara dagen iaf!! o de e nog tack vare johanna!! =)
Och ikväll nu ska ja på bio med henne o de kommer bli myspys!! Dejt med mannen liksom hahah eller hur va det vi sa!

Aja nu fick ja skrivit av  mig lite :) så de va allt för mig

Heeeeej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0