whiiiiiioooo

Ja då har ja hittat hit igen! Det är inte mkt i mitt liv som har hänt. Skolan mördar mig de e la det ända, vi räknade utt att på två veckor har vi 12 saker vi ska göra! inte okeeej!!!!!!!
Igår hade ja myskväll med sophie, de va längesen så de va rikgit härligt! Vi fick ett flipp vid 12 att vi skulle beställa kläder! vi e sjukt normala som beställer sommarkläder i januari hahaha. Men ja beställde en bikini o sen ett par GALET snygga skor!! kärlek vid första ögonkastet!
Sen vid halv 1, 1 precis när vi lagt oss i sängen så smsa julle att vi skulle komma över, så då var det bara att traska upp igen :P ahaha när vi kom dit var det han o patrik där så vi la oss och kika på tv. Det va längesen ja skratta så mkt som ja gjorde, ja hade sjukt ont i min mage. Jag o sophie va något övertrötta hahahahahhahahahah galet kul iaf.

Idag är det mkt som står på listan. Först är det match i torpahallen mot ibk! har en bra känsla i magen idag. efter matchen är det järnet till stan där ja murre hanna o sophie ska till model lab o ta kort. Och sen efter detta så blir de antagligen utång om allt blir som planerat! Så de kommer bli en bra dag hoppas ja på!

Men nu måste ja göra mat så ja e redo sen =)

Tacj och hej!Skorna ja beställde. GAAALET snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0