Im back

Hej hoppgummisnopp! nu e det nytt år med nya möjligheter o de ska vi ta vara på! Ett av nyårslöfterna e att jag LOVAR att jag ska bli bättre på att uppdatera här!
Annars hade ja ett mycket fint jullov! spendera de med dom underbaraste, de blev allt från monopolkväll hos mörre till härliga utgångar till mysiga stunder på lisseberg!
Mitt nya år kunde helt klart börjat bättre, men va ska man göra! det blir ju ljusare iaf o har underbara vänner vid min sida som förstår mig! Har även vart ute o skakat rumpa med min Älskade BJ (bror johanna) den bruden kan få en på bra humör asså.


Och nu  börjar snart skolan igen o de e bara en termin kvar och SOM jag längtar! STUDENTEN 2010! BALEN ALLT :D wiiiiiih.
Förövrigt så håller ja på att dö av tråkhet här på andra sidan!!!



KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ<3<3

Tack för mig hej!


Kommentarer
Postat av: kungen

BROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!

2010-01-08 @ 02:12:32
URL: http://jbergius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0