<3

Jag börjas seriöst bli riktigt dålig på att uppdatera mig här! Men just nu känns det som att det är många bollar i luften och det är mkt man ska hinna!
Men igår va det skola vilket va helt sjukt galet segt men när dagen äntligen va slut så åkte ja in med alex till stan för han skulle köpa jacka o jag skulle kolla byxor, men självklart hitta inte jag nått! Sen käkade vi oxå i stan, myspysigt minsann, sen åkte vi hem till han o fixa lite sen drog vi till hans chef haha o tog det lugnt typ.
Idag vaknade jag upp med alex vilket alltid e lika mysigt. Vi tog det lugnt hemma hos han en stund sen drog ja hem o sophie linn o anna kom o vi baka pizza o bara myste typ det va längesen de va bara vi 4 o det behövdes!
Snart ska ja gå o lägga mig, e hyfsat trött idag, fast om ja ska vara ärlig så känns det lite konstigt att sova själv inatt! men ja klarar mig minsann ;) ahahha

Och jag har ju trotts allt lovat malin en kärleksförklaring eller hur va det hahahah;)

Tack för mig puss o kram cp-barn!

Kommentarer
Postat av: Malin

DET VAR PÅ TIDEN KÖRRE ;) haha miss you sötnos, det är därför jag stalkar dig så ofta jag kan ;)

2009-03-04 @ 22:32:55
URL: http://onne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0