Lalala

Lite dålig på att uppdatera de sista men e tillbaka minsann :)
Tatueringen gjordes i fredags o ja e helt super nöjd! kunde inte blivit bättre :)
Det har varit en fin helg vill ja säga, efter tatueringen i fredags va de hem
till malin som gällde, hon fyllde 19 :) det va riktigt kul faktiskt :) sen på lördag
börja ja dagen med att kolla innebandy, de blev 3 matcher på rad, kändes som
ja va tillbaka i mitt gamla liv ett tag :P. Efter de va de hem och göra sig iordning
för att sen bege sig till barba på lagfest. ÄR så glad att ja gick dit, hade riktigt kul,
sen att man aldrig kommer in i Göteborg är en annan sak... Men de klockrenaste
var när vi står på donken ja o cigge, och äntligen bestämt oss för att käka och hon
frågar va ja ska ha och svarar en lilla menyn. och hon kollar på mig som att ja va helt
borta o svarar, lilla menyn funns inte på burger king körre hahahah och där står vi mitt
på donken! Gillar den tjejen asså.
Sen söndagen blev de släcktkalas för min bror. Mysigt o träffa mina underbara kusiner.
Efter de va de hem till johanna för lite projektarbete och jojje öhrn.

Det är va ja gjort i helgen minsann :) och idag va ja i stan en sväng och brännde upp ännu
mer pengar! illa karin illa hahah.

men nu ska ja vänta på att finalen av PH börjar sen ska ja soooooova :) nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0