Shulalalau!

Tur att man har fina vänner som påminner än att uppdatera ibland ;)
Just nu ligger ja i min säng nytränad, nyduschad och mätt, kan inte bli så mycket bättre.
I måndags på träningen hade vi den sjukaste fysträningen på länge! kan säga att mina ben vek sig bara, men på tisdag morgon kände ja ändå att detta kan ja ta mig igenom liksom. Men självklart då ska man bege sig till sjukgymnasten och när ja kommer dit så hör ja bara oden från hennes mun, idag ska va köra hårt.... Efter de ska ja säga er mina vänner att ja har knappt kunna gå, att gå på toaletten va en upplevelse försig kan ja lova er! skratta lite åt mig själv! och vi ska inte tala om hur de va att gå ner för trappor! hahah...

Måste oxå säga att ja va på bio med JB i söndags oxå och kolla på snabba cash! har velat se den länge nu :) ja tycker inte den va så dålig som alla säger :)

Just nu vill ja bara att de ska bli fredag och åka upp och mysa med mina bästa kusiner! saknar dom en del faktiskt! precis som ja saknar massa av mina vänner. Saknar min linda otroligt mkt, kommer inte ihåg sist vi träffades :( sen min underbara sophie :( måste fan ta tag i detta snart!!

menmen nu ska ja kolla klart film sen blir de natten minsann :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0