Va fan?

Kan bara säga att de va en gaaalen fredag igår! finns inget speciellt att säga om den faktiskt! hahah menmen efter att kanske ha sovit runt 2-3 timmar begav ja mig hemmåt vid 12 tiden sen dess har ja legat i min säng och inte gjort ett piss...eller jo jag hjälpte faktiskt pappa med maten! duktig flicka
Men i och med att karins lilla huvud inte e på hennes sida ikväll så ska hon snart nana och då e klockan nu 22,38 på en lördag hahaha som de kan gå!

Ibland förstår ja mig inte på mig själv när ja säger nej asså! världens läge men nej! varför de liksom, varför inte vänta ett litet tag till när man väl kan hahahha blir så trött på mig själv, men även på dig faktiskt.

nu ska ja krypa ner under täcket och dunka på en bra film :)



Se ya fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0