Fuck this shit!

Gårdagen e inte ens värd att nämna här! Förutom att allt sluta i kaos, o ja e inte ens arg utan bara fruktansvärt besviken, o i detta läget känns de värre! Men måste bara säga att ja har en sjukt jävla bra vän JB! Hon ställde verkligen upp till 1000 igår o de e därför jag älskar henne så galet mycket! De e inte alls som hade kommit som du gjorde när en vänn e galet ledsen! men de bevisade att du e bäst!

Idag ska ja hem till JB sen och plugga lite kanske och kolla Jojje örn! sen blir de inte mkt mer gjort av denna dagen.
Men som sagt denna helgen har vart katastrof! Önskar ja bara kunde blunda så försvann allt som hänt!



Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: JB

Bror, om de är något så ring mig och jag är där! spelar ingen roll om klockan är 4 på natten, jag ställer alltid upp!

älskar dig!<3

2010-01-24 @ 15:21:20
URL: http://jbergius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ps. ja, jag är nog bäst hihihihi

2010-01-24 @ 15:22:07
Postat av: amanda

Men det löste sej, och du vet att jag inte kunde tänka riktigt i det läget. Jag älskar dej till döden hjärtat! (L)

2010-01-26 @ 18:48:34
URL: http://snyggabakelser.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0