HÄR TUGGAR JAG!

Hej hopp i svängarna!
Nu e ja tillbaka igen! måste erkänna att ja blivit rätt duktig på detta asså
ett litet pluss i kanten för mig :) Idag har de varit en vanlig dag.
Men klapp på axeln för karin och cigge som begav sig till gymmet idag
för att biffa upp sig för turkiet 2010.
Och nu befinner jag mig i sängen och kollar paradise hotel! Och snart
kommer jan-blund och knackar på mina ögonlock :)


Men måste bara säga en sak att visa människor e bara helt
skumma. Jag menar ena stunden liksom hej hopp och andra inget!
kan säga att ja vet inte riktigt vart ja har dig och de skrämmer
mig lite tror jag. Vet inte riktigt varför men har kanske lite
för mkt vilja, har fått höra de en del det sista! Men va fan
man lever bara en gång! haha. Vill liksom ändå veta var jag har dig
så jag vet fall de e värt det.

Men som en vän brukar säga FUCK THIS SHIT!
tar de som det komemr helt enkelt wiiihoo!

hejhoppgummisnopp/ eran ganska så söta karin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0