IM THE MAN!

Hallåååååååå hahaha
såg precis på reklamen att ANDRA AVENYN börjar imorgon! Kommer sitta bänkad framflr tv:en! Sjukt bra program :)
de har inte vart nått speciellt med denna dagen! den har varit som alla andra ungfär. Skola, äntligen ät min JB tillbaka på heltid wiiih me like, gör det mycket lättare att ta sig till skolan. Och JB LÄGG DEN LÄGG DEN.
Efter att ja fått veta att jag fick VG i betyg i religion så begav ja mig hem till min säng. Nana en stund och sen skulle ja öka på min biffhet. finn ju en anledning att ja kallas biffkarin.

Förut när ja kom hem satt ja och kolla igenom massa bloggar som ja brukar göra, så hamnade jag på min bebo amandas blogg. Ojsan va fint, kan säga att ja fick en liten tår i ögat, de va så, så att de bara träffa rätt i hjärtat! Bebo du e sjukt bäst ska du veta <3
Men nu ska ja vänta på att PH ska börja sen blir de fan sängen asså.

Ha de gott fuckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0