ohlalalla

godkväll i stugan!
första dagen i skolan idag kunde haft det bättre. insåg tillslut att ja hade 8 inlämmningar som ska in denna veckan kul att man har ett liv :P hehe
men kul o träffa alla troll iaf :) komma in lite i vardagen igen och få ordning i reda på livet. Har även tränat första gången på ett bra tag känndes riktigt göött :)
Och äntlintligen ska min bebe amanda hjälpa mig och fixa iordning min blogg så den ska bli lite snygg iaf :) haha just nu e ja la inte direkt stolt över den.
ja va finns o säga igentligen? det är verkligen inget speciellt som händer just nu, inte ens som man kan se fram emot :S
Tror ja får styra upp något till helgen så man har nått att sikta emot :) wiih

Och måste säga att ja e galet sugen på¨att åka utomlands när jag och cigge satt o snacka om de förut, göra en favorit i repris fast 2 veckor att bara ligga o steka o må förjävla bra :) så satt o kika på lite olika resor o ja hoppas att de blir mitt turkiet igen :) me liiiiike.. så nu blir de att leta för fulla muggar :)



Seee yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0