OLALALA

Nu trodde ni allt att ja har tappat de igen va :D hahaha men ja känner att ja har de i mig nu asså :D
Igår va en mysfredag bara. Va en duktig flicka och laga mat till min mamma och pappa, måste få skryta lite va ja gjorde :D de blev lövbiff med vitlöksost i, mina special pommes, hemma gjort vitlöksbröd och kall vitlöksås :D ja själv tyckte de va gaaalet gott :) sen låg ja och kolla på tv och film hela kvällen bara tog de lugnt :) spela lite gura fick ja tid med oxå :).

Anledningen till denna hemmakvällen va för att ja skulle upp o jobba på vårdcentralen idag :) peeengar :D ahhaha Just nu sitter ja och väntar på att min bebo amanda ska komma! hoppas på en finfin kväll




PUUSS FUCKERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0