say whaaat

Nu va man här igen!
Tog mig en sovmorgon till 10 imorse och hade lektion med häxan, kan inte påstå att de va speciellt kul!
sen har dagen rullat på sakta men säkert. trött som en åsna idag. Men snart bär det av mot träning vilket jag faktiskt ser fram emot lite. De har ja inte gjort på ett bra tag. Men innan de blir de nog att ta sig en liten tupplur o vila huvudet.
För i mitt lilla huvud e det typ andra världskriget nu, allt känna som en enda röra o vet knappt själv vad de e. känner mig som ett psykfall. Vill bara långt härifrån och glömma allt! Vill till turkiet med min KC i 2 veckor och bara må bra. Vill inte ha denna klumpen i magen de e inte kul längre! men vad kan man göra åt de? det finns så mycket frågor men inga svar..
Men en rätt sjuk grej som jag bara måste säga är att ja och beri fich MVG på våran religions uppgift som vi satt med så jävla mycket. Duktiga flickor minsann! men nu ska ja ta mig min tupplur o se om ja kan bli människa igen!






SEEEE YAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0