SEDÄR JA!

Im a väldigt trött kvinna idag!
Igår va en fin dag, började dagen med att kolla på ales damer när dom mötte floda. Kan inte påstå att det gick sådär jätte bra för dom, ingen jätte rolig match att kolla på menmen. Efter matchen var det snabbt hem och ducha, äta lite o packa för att sen bege sig ner till gymnasiet igen för att denna gången kolla på my lag :) tyvärr förlora vi med 3-7 tror ja.
Efter de blev det att åka hem till KC för lite för fest med familje geni och uno! kan inte bli tråkigt med den bruden! haha. Runt 10 snåret begav vi oss till roy som skulle firas. Det va en ganska speciell fest om du frågar mig. Väldigt blandat med folk. Men som vi sa bättre än att sitta hemma iaf :) haha Grattis till han iaf :)

Klockan e nu 15.17 och jag ligger fortfarande kvar i min säng! de finns inget bättre asså :). Fast just nu ligger ja o väntar på ett samtal eller sms ska ramla in! de hade gjort min dag fullbordad. men får vell ligga kvar här och vänta antar ja :)

see yaa fuckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0