whaat to do?

Men fan nu tuggar ja här igen.
För er som inte vet är tugga så borde ni ta reda på det!
Wiiiiih nu e det snart helg! som jag längtar. har massa gott som väntar mig :) sen får ja se vart de tar mig någontans :)
fruktansvärt tråkig dag i skolan måste ja säga! Min BJ va inte där blir inte samma sak då, inte alls kul. Har även vart på sjukt fel humör idag, kände typ för att döda någon, eller nä nu ska vi kanske inte ta i men iaf kasta ett glas i väggen typ. Inte fult okej faktiskt.
Men men imorgon blir det nya bullar minsann. Fan va ja älskar fredagar asså, finns det någon bättre dag än de? eller iof lördagar e kanske lite bättre!

Hade även hoppasta på att filmläget kanske skulle ske, men får la se. wiiiih
men nu e det såhär att klockan e 19.43 och ja ska mögla en stund sen duscha och sen hoppa i sängen :D älskar min säng om ni ville veta hihi.
även idag vill jag åka till turkiet om ni undrade!



See yaaa/ eran bästaste karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0