JAO, MM, SLUTA, LÄGG AV

Även jag har hittat tillbaka som vanligt, men de tar sin tid ibland.
Ja va ska man säga egentligen livet e lite halvt katastrof om du undrar. Tror skolan snart kommer äta upp mig eller liknande, nä men de är sjukt mycket just nu och det finns ingen ork kvar. De e så kort tid kvar nu till studenten och vill verkligen gå ut med bra betyg, men hur ska man orka? Menmen bita ihop finns de nått som brukar kallas, får vell testa detta.
Min diet går faktiskt riktigt bra har gått ner 6 kilo nu :) mår redan mycket mycket bättre. finns vell inte mycket mer att säga om de.

De ja ser fram emot mest nu e sommaren, vill att den ska komma nu! man kan ligga i solen hela dagarna och sen på kvällen ta fram grillen o bara må braaaa! GE MIG DET NU! Sen lite turkiet eller bulgarien hade inte suttit fel heller!

Och en sista grej, folk ska inte snacka om nått som dom inte vet :) hihihih



Sov gott vakna vått hihihih

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej hej :) Fin blogg!



Kolla gärna in min blogg ;)

kram<3

2010-10-24 @ 14:42:28
URL: http://fjclausen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0